Wednesday 13 April 2016

SEALS @ SPEY BAY

i guess that introduction is not necessary...?   :)
mysle ze nie musze tu duzo sie rozpisywac...?


spey bay, near portgordon








awaiting the tide   /  czekajac na przyplyw







look, somebody is watching us!  /   zoba, ktos nas podglada!



d'you think we're alright?  / myslisz ze jestesmy bezpieczni?



dunno! keep watching them  /  a ja wiem... 



maybe we could pretend we're not here...?   /  moze poudajemy ze nas tu nie ma..?



eh, cant be arsed, going back to sleep....    /    eee, sam sobie patrz, ja ide dalej spac...















jeeeez, you're still watching them?!?!   /   matko, ty wciaz ich sprawdzasz..??



i'm just another stone     /   ja tu jestem tylko kamieniem... 











what are you looking at!? i am a stone!   /  na co tak patrzysz, przeciez mowie ze jestem tylko kamieniem!







1 comment: